Serwis techniczny - Victoria Dom

Serwis techniczny

Pomagamy w sprawnym naprawianiu usterek w odebranych mieszkaniach. W przypadku jakichkolwiek pytań związanych z obsługą po odebraniu mieszkania, skontaktuj się z nami.

Poniedziałek - Piątek: 8:00 - 16:00

Zgłoszenia serwisowe

Podczas dokonywania zgłoszeń reklamacyjnych przez formularz WWW pamiętaj, aby usterki były przesyłane pojedynczo używając odrębnego formularza jeżeli dotyczą różnych typów zgłoszeń. Dokonując zgłoszenia prosimy o dokładny opis wad oraz w miarę możliwości dołączenie zdjęć poglądowych.

  • Nova Ochota
  • Osiedle Mieszko III
  • Osiedle Classic VII
  • Moja Ochota
  • Osiedle Mieszko IV
  • Osiedle Classic VIII
  • Viva Garden 9
  • Viva Garden 12
  • Osiedle Classic IX
  • Przystanek Tarchomin
  • Metro Połczyńska 2
  • Miasteczko Nova Ochota 2
  • Viva Garden 10
  • Osiedle Classic XI
  • Miasteczko Nova Ochota 4
  • Viva Piast
  • Metro Połczyńska 3
  • Ogrody Victorii
  • Ogrody Targówek
  • Park Dworski II
  • Viva Garden
  • Viva Garden - domy
  • Osiedle Classic
  • Przy Parku
  • Osiedle Classic - wschód
  • Viva Garden 2
  • Osiedle Classic III
  • Osiedle Bravo
  • Viva Garden 3
  • Osiedle Classic IV
  • Osiedle Verba
  • Viva Garden 4
  • Osiedle Classic V
  • Osiedle Przystanek Praga
  • Viva Garden 5
  • Ursus Factory
  • Osiedle Mieszko
  • Osiedle Classic VI
  • Viva Garden 6
  • Osiedle Mieszko II
  • Viva Garden 8
  • Viva Garden 7
  • Ursus Factory II
  • Variant Praga
  • Variant Praga 2
  • Ursus Factory 3
  • Metro Połczyńska
  • Osiedle Classic X
  • Ursus Factory 4
  • Miasteczko Nova Ochota
  • Viva Garden 11
  • Ursus Factory 5
  • Przystanek Tarchomin 2
  • Miasteczko Nova Ochota 3
  • Osiedle Classic XII
  • Osiedle Classic XIV
  • Części wspólne budynku
  • Dachy
  • Infrastruktura zewnętrzna
  • Inne
  • Instalacje elektryczne
  • Instalacje hydrauliczne
  • Stolarka drzwiowa
  • Stolarka okienna
  • Tynki
  • Wentylacja

Do formularza mogą Państwo dołączyć dokumentację np. zdjęciową jako oddzielny plik. Waga jednego pliku nie może przekraczać 5 MB. Do jednego zgłoszenia mogą Państwo załączyć maksymalnie 5 plików.

*Oświadczam, że zapoznałam/łem się z „Instrukcją użytkowania lokalu mieszkalnego oraz części wspólnych w raz z załącznikami”, do której udzielono mi dostępu elektronicznego poprzez login i hasło wskazane w Protokole Odbioru Lokalu. Zgłaszana usterka nie jest spowodowana nieprawidłowym, niezgodnym z instrukcją użytkowaniem przeze mnie lokalu oraz stosuje się do zaleceń i czynności konserwacyjnych, które są moim obowiązkiem.